Handlekurven er tom

FAQ

Customers outside Norway please contact by mail: flosskatt@gmail.com

Hvilke betalingsalternativer har dere?

I kassen hos oss kan dere velge å betale med:
Pay pal (ingen ekstra kostnader for deg som kunde)
Giro, forskuddsbetaling (ingen ekstra kostnader for deg som kunde)
Kontant , ved henting på vårt lager (ingen ekstra kostnader for deg som kunde)
Postoppkrav, for å sende en pakke i postoppkrav koster det 80kr, dette skal posten ha for å gjøre transaksjonen.
 
Er prisene i nettbutikken med moms?
Ja, alle prisene du finner hos oss er med 25% moms til Norge.
 
Hvordan vet jeg at jeg kjøpet mitt har blitt gjennomført  / registrert?
Du vil få tilsendt en ordre bekreftelse på mail automatisk fra oss når du har gjennomført et kjøp.

Har dere en fysisk butikk?
Ja det har vi, dere kan besøke oss på Ryfylke storsenter, Rådhusgata 22, 4100 Jørpeland.
Åpningstider: Man, Tirs, Ons, Fre fra 10.00 til 18.00 Tors fra10.00 til 19.00 Lør fra 10.00 til 15.00

Sender dere varer til Svalbard og utland?
Ja, vi kan sende overalt. Nettbutikken er kun satt opp for innland men send oss en forespørsel på mail så trekker vi varen ut av lageret og sender en faktura for forskuddsbetaling på vare og frakt uten MVA / VAT. Når varen er betalt så sender vi pakken. Toll, moms og andre avgifter for innførsel i det aktuelle landet må mottager betale.

Har dere alle varene i nettbutikken på lager?
Ja alle varene i nettbutikken hos oss er på vårt lager i Ryfylke storsenter, Rådhusgata 22, 4100 Jørpeland.

Er det mulighet for å komme innom å prøve klærne først?
Ja klart dere kan. Kom innom butikken i Ryfylke storsenter, Rådhusgata 22, 4100 Jørpeland.
 
Kan jeg hente/returnere min pakke på deres lager?
Ja dere er hjertelig velkomne til å hente/returnere varer hos oss.

Sender dere varer i oppkrav?
Ja det gjør vi, det er en av betalings måtene hos oss.

Hvordan finner jeg rett størrelse?
Blant bildene på hvert produkt hos oss finner dere en størrelse tabell som hører til produktet.

Er det mulig å legge til varer på min ordre?
Ja, ta kontakt via mail så kan vi ordne det vist pakken ikke er sendt, vi sender da ut en giro på differansen mellom gammel og ny ordre og sender alt samlet når vi har registrert betalingen.

Kan dere holde av en vare for meg?
Ja, klart vi kan. Vi kan holde av en vare vist dere velger betaling med fakturai kassen eller ved forespørsel på mail, da sender vi ut en giro med 14 dager betalingsfrist. Vi kan også ingå en avtale om lengre frist vist dere oppgir dette i meldings feltet i kassen eller sender oss en mail.